/ Allmänt /

I surrender who I've been for who you are

Jag kände för att vara duktig och blogga. För första gången på jag vet inte hur länge så är jag helt själv??? Jag har allvarligt haft någon runtomkring mig varje dag i typ ett år, vilket jag ÄLSKAR. Har typ varit själv 1 timme var tredje månad, men jag är ju sällskapssjuk så jag klagar inte. Men iaf, då kände jag för att blogga lite.
 
Pratade nyss med pappa, 50 dagar, åh längtar så. Idag var det 38 grader, och jag börjar bli halvt less på att alltid vara svettig, äcklig och klibbig haha, och ibland vill jag ha -10 istället för att avlida pga värme. Synd att man inte är van vid denna värme, men ska ju absolut inte klaga här heller, plus att vi har en AC, dock drar det mycket el, men det är fan värt det.
 
Vad mer då, jag har typ legat vid poolen och solat väldigt mycket senaste två veckorna, jobbat har jag gjort också, men det är överskattat. Som ni kommer se här nedanför, så promenade jag 2.2 mil, i sträck, i 34 grader, i strålande sol, i uppförsbackar. Så ja, jag och amanda tog ett extra jobb och dela ut flyers i brevlådor, vilket var väldigt nice, vi gick i 3 timmar, pratade i telefonen med varandra, och promenade bara, blev bruna, smala och tjänade pengar, men efter denna helvetes dag så har vi väl känt att pengar får lösa sig, men ja, vi får välja själva när vi jobbar, så oftast blir det att man inte går upp halv 7 och jobbar, men vi försökte iaf.
 
Jag och amanda har kommit på en väldigt bra idé, sista veckan i skolan (slutet av augusti), så har vi ingen skola utan den veckan är till för lärarna att rätta grejer, och då tänkte vi, ja varför inte åka förbi Bali i 10 dagar innan vi åker till Sverige för att njuta och bli bruna pga kommer ha varit vinter här i sydney innan vi åker hem. Så vi premilinärbokade ett ställe i ubud som var amaze (frukostbuffé ingår), där vi har tänkt chilla och inte göra ett skit ett litet tag innan vi åker hem till Sverige (vilket dessutom också är väldigt exalterande) (Saknar alla där hemma väldigt mycket) Återigen, fan va det suger att bo ifrån alla, och den känslan kommer jag aldrig komma över.
 
Igår bokade vi alla utflykter osv till Nya Zeeland, och jag är så extremt exalterad!!! Har alltid velat åka dit, och om 2 veckor ska jag få göra det!! Jag vill även åka til mexico i vinter, hoppas jag gör det.
 
Nu ska jag äta zucchini med dipp, som förövrigt jag har blivit helt besatt av, det är SÅ jäkla gott. Äter varje dag. Med vitlöksdipp, älskar vitlök.
 
Nu ska jag försöka kolla på sagan om ringen (förberedelse inför nya zeeland) P.S. kommer sluta med att jag kollar greys istället.
 
Puss